Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 5 sierpnia 2016

czek na ślub inaspiracja dla Crafty Moly


Cześć wszystkim w ten piątkowy, przed weekendowy wieczór. 

Dla wielu z Was już na pewno weekend się już zaczął.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać czek na dużą kasę.

Ponieważ czasem zdarzają się goście weselni, którzy mają gest (najczęściej rodzice pary młodej)

i chcą wręczyć więcej kasy młodym, a niekoniecznie chcą tą kasę nosić przy sobie 

czy też nie chcą wręczać bardzo wypchanej koperty, 

więc ja znalazłam (dzięki mojemu koledze poniekąd) sposób jak wybrnąć z tego impasu.

Zrobiłam czek, który wygląda jak duża kartka prawie formatu A4 w komplecie z kopertą. 

Czek jest do ręcznego wypisania wedle uznania osób obdarowujących.

Ale dość tego gadania, zapraszam do oglądania. 








Produkty użyte ze sklepu Crafty Moly: 

 678 Tekturka - Ornamenty - zestaw - G6

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. Zapraszam do sklepu na zakupy. 

1 komentarz: