Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 23 marca 2016

Kartka na ślub - wyzwanie Sisterhood of Crafters

Witam serdecznie.

Sezon ślubny trwa praktycznie cały rok i kartki ręcznie robione na ślub

są poszukiwane cały czas.

Dlatego zrobiłam kartkę ślubną na najnowsze wyzwanie na blogu

The Sisterhood of Crafters, którego tematem tym razem jest

inspiracja zdjęciem. Oto moja propozycja:

adziamar, Agata Seńko

Inspiracją do wyzwania jest poniższe zdjęcie. 

Ja zainspirowałam się pastelowym różowym i białym kolorem.








Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniu

Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza.

Wyzwania:

1. http://happy-happy-bunny.blogspot.ru/2016/03/blog-post_3.html - do 14.04
 хепибани, хеппи банни, задание, челлендж блог, доска вдохновения

Pozdrawiam 


3 komentarze: