Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 21 sierpnia 2015

męska czy uniwersalna? Kartka ze stempelkiem


Witam serdecznie.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, która z założenia miała być na imieniny

dla mężczyzny. Ale zastanawiam się czy czasem nie wyszła mi uniwersalna.

Na karteczce wykorzystałam stempel Motyl mały.



Stempel gumowy MOTYL mały



Stempel odbiłam na brązowym papierze i na białym. Białe motylki potuszowałam 

delikatnie Distress Ink, aby nadać im nieco charakteru vintage.


Oczywiście nie mogło zabraknąć tekturki. 

Tutaj użyłam ZEGARY trybiki

Tekturka ZEGARY trybiki



I na koniec moje ulubione chlapanie - tutaj białym tuszem z 13Arts.

Mam nadzieję, że podoba Wam się ta kartka. 

Dziękuję za uwagę i zapraszam do przeglądania półek sklepowych, 

gdzie jest wiele wspaniałych produktów.

I co rusz pojawiają się nowości. 

Mamy też nowe #2 wyzwanie. 


Zachęcam do udziału w nim.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Jaka śliczna praca 0.0 Świetny pomysł z długopisem w tle. Moim zdaniem jest ona uniwersalna, gdybym taką dostała, schowałabym i nie oddała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie elemanty zachwycają- jak Ty to robisz? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:) Zachwyca:)Pozdrawiam bardzo słonecznie - Peninia

    OdpowiedzUsuń