Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 24 lutego 2015

Jedyną miarą miłości...


Witam Was bardzo serdecznie.

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę z digi stemplem Digi Scrap napisem:


Wspaniały cytat nadaje się zarówno do kartki ślubnej jak i walentynkowej czy po prostu

do kartki dla bardzo bliskiej nam osoby, aby wyrazić do niej uczucia.


Kartka jest bardzo kolorowa.

Kwiatki wycięte wykrojnikami Cherry Lynn Design

Daisy Strip - B259 i Wykrojnik - Cheery Lynn - Tea Rose Smal

z własnoręcznie pochlapanego papieru.

Użyłam też wyrkojnika serwetkowego

Wykrojnik DL102 French Pastry.


Dodałam również tekturkę z Wycinanki.


Kartkę zgłaszam na blogu Cherry Lynn Design do DT Call.

Shop Cheery Lynn Designs
Dziękuję Wam za uwagę i zapraszam do robienia prac ze stemplami z Digi Scrap.



Pozdrawiam.

2 komentarze: