Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 21 października 2014

GDT w Card Mania Challenges - wyzwanie z guzikami


Kolejne wyzwanie na blogu Card Mania Challenges,

http://www.cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/10/cmc58-buttons.html

gdzie goszczę gościnnie dotyczy guzików.

Oto moja propozycja. Dziecięca kartka urodzinowa dla chłopca.

Imię złożone zostało z literek wyciętych wykrojnikiem

Craft Passion - Alfabet w chorągiewkach.






Serdecznie Was zapraszam do udzialu w wyzwaniu.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Jak ja lubię do Ciebie zaglądać! Trzeba się uczyć od najhlepszych, prawda?:-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna! :))
    Wszystko idealne, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pomysłowa jak zawsze u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka. Niesamowicie kolorowa i optymistyczna. Uwielbiam ciemne linie podkreślające brzegi pracy więc tym bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń