Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 24 czerwca 2014

kwieciście w koronkach

Wracam do żywych. Nie było mnie tu jakąś chwilkę, ale już jestem i mam nadzieję,
że będę miała Wam co pokazywać.

Oto najnowsza kartka.





Wyzwania

1. Kniewskij Scrapclub

http://www.scrapclub.kiev.ua/2014/06/57.html
do 17.07

2. Przyda się
do 25.06

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie miłe słowo.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki różanymotyw- nigdy mi się nie nudzi...A w Twoim wykonioaniu!!! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, niezwykle delikatna i elegancka.Podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. ten motyw sznurka jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, sznureczek prezentuje się świetnie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak sznurek do snopowiazałki :-) świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, so sweet card
    Thanks for your attention to our sketch.
    Scrap Club of Kiev

    OdpowiedzUsuń