Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 19 listopada 2013

Ciepło

Filc i ciepła wełna są elementami, które kojarzą się z ciepłem.






Wyzwania:

1. Smile and Scrap

 

do  24.11

2. Nasze Hobby - ocieplamy, co, jak i dlaczego ocieplamy pracę.

 

do  28.11

3. Assorti - ciepło, komfort



do 25.11

4. Scrap Time - szyszki i jagody

Наш баннер

do 15.12

5. Special Day Cards -

zadanie 35 - Boże Narodzenie

do 20.11

6. Agi Art - zadanie #39

Bożonarodzeniowy nastrój

do 23.11



7 komentarzy:

  1. :)witaj, TO JEDNA Z BARDZIEJ GENIALNYCH PRACY, jakie widziałam. SUPER, no icynamon...uwielbiam..więc masz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Na pewno znowu dostaniesz wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna kartka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite w karty! Dziękujemy inspirowane z naszym hobby!
    Потрясающая открытка! Спасибо, что вдохновились с Нашим Хобби!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красиво! Спасибо за участие в задании от Арткафе!)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Cudowne elementy! I ten cynamon ..... :) Bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w zabawia na blogu Assorti :)

    OdpowiedzUsuń