Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 23 stycznia 2013

pierwsza próba z art journalem

Już dawno podglądałam blogi dziewczyn, które z art journalem są 

za pan brat. 

Do wypróbowania tej techniki popchnęło mnie wyzwanie na SODAlicious 

Temat No18 brzmi ► "COŚ NOWEGO"

W końcu się zebrałam i przedstawiam Wam rezultat mojej zabawy w art journal.

Jest to dla mnie coś nowego, dlatego uważam, że mogę zgłosić moją pracę na to wyzwanie. 





Wyzwanie trwa do 24.01. Kto ma chęć niech się spieszy. Mało czasu pozostało.

Zgłaszam się z tą pracą również na wyzwanie w Scrapki.pl

wyzwanie # 56 - Spróbuj czegoś nowego:

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2013/01/wyzwanie-56-sprobuj-czegos-nowego.html

Zabawa trwa do 03.02.

1 komentarz:

  1. świetny wpis! cudowny początek, mam nadzieję, wspaniałej historii z żurnalem :)

    OdpowiedzUsuń